Transport moloz

Transport moloz

Transport moloz

Transport moloz, evacuare moloz la saci cu personal. Transport moloz cu utilitare de 3,5 tone, incarcatura maxima 2 tone. Evacuam moloz la saci, moloz vrac, tocarii, obiecte sanitare, obiecte elactrocaznice vechi, vechituri din case.Asiguram personal pentru incarcare, molozul ajunge la groapa de gunoi. Comandati acum la 0729 661 611 Te scapam de moloz in aceeasi zi.

Transport moloz Bucuresti

Transport moloz Bucuresti, moloz la saci cu masini 3 tone, moloz vrac cu basculabila 3 tone sau containere de 7 metri cubi. Servicii disponibile in orice strada din oras. Putem asigura personal pentru manipulare si strangere.

Efectuam debarasare moloz, debarasare moloz la saci, moloz vrac, usi, ferestre, tocarii, obiecte sanitare, mobila, obiecte electrocasnice, deseuri de la constructii si amenajari, gunoi. Pe langa mobilier se poate ridica si obiecte electrocasnice, covoare, perdele, usi, ferestre, deseuri casnice, resturi din camara, vechituri din pod, materiale plastice, metalice, hartie, etc cu autoutilitare de 3,5 tone echipate corespunzator.

Dispunem de personal de manipulare incarcare/ descarcare, o echipa tanara dornica sa va ajute! Asadar, nu ezitati sa ne contactati pentru a obtine cel ieftin pret transport moloz!

Transport moloz, echipa noastra este o echipa tanara, ambitioasa dornica sa ofere servii de calitate la preturi foarte bune! Misiunea noastra este sa va ajutam sa scapati de moloz prin transport moloz cat mai rapid! Un lucru foarte important care ne caracterizeaza este punctualitatea!

Pentru transport moloz, resturi de la santiere, demolari nu se percepe taxa pentru groapa de gunoi. Pretul solicitat va include toate taxele aferente unui transport moloz si a unui transport ieftin!

Despre:

Deseurile si muntii de deseuri, reversul civilizatiei urbane. Paleta surselor de degradare a solului este vasta, insa partea cea mai vizibila si aflata la indemana intelegerii oricui priveste acumularea unei enorme cantitati de reziduri de tot felul. Imaginea haldelor de deseuri din jurul uzinelor si impresionanta productie de gunoi din centrele urbane sunt numai doua din aspectele acestui fenomen nociv.Gunoi a existat dintotdeauna, dar notiunea aceasta, ca si atatea altele, si-a modificat serios continutul.

Transport moloz pentru gospodariile taranesti traditionale si deci pentru localitatile rurale, gunoiul insemna aproape exclusiv resturi vegetale nefolosite de animale, care putrezeau in cateva luni, pentru ca iarna sau primavara sa fie imprastiate pe camp pentru fertilizare. Exista practic o reciclare naturala completa ce se consuma aproape la fel si in perimetrul oraselor, ale caror periferii nu se deosebeau cine stie cat de felul de viata de la sate.

Cu totul altfel stau lucrurile intr-o lume a industrializarii si urbanizarii vertiginoase, cand doi din cinci locuitori ai globului traiesc deja in orase – fata de unul din sapte la inceputul secolului.In plus, prolifereaza orasele mari si foarte mari, ajungandu-se ca acela cu peste un milion de locuitori sa depaseasca 200.Or, dupa calcule aproximative, fiecare locuitor din orasele europene “produce” mai bine de 1.5 Kg de gunoi pe zi, iar in S.U.A de vreo trei ori mai mult.

De obicei, drumul gunoiului sfarseste la periferia orasului, in gropi existente sau pe locuri virane, unde se acumuleaza in gramezi imense, acceptate ca servituti inevitabile, uratind peisajul, poluand solul, aerul si apele subterane. Transport moloz si mai grav e ca o buna parte din aceste gunoaie, indeosebi materialele plastice, sunt extrem de rezistente la actiunea bacterii-lor si, practic, nu se recicleaza pe cale naturala.

Evacuarea rudimentara a deseurilor a inceput sa puna serioase proble-me in zonele puternic urbanizate din Occident inca de acum mai bine de o suta de ani.In 1870, in Anglia, si in 1892, in Germania, pentru marile orase s-a introdus incinerarea gunoaielor, cu valorificarea partiala a caldurii pentru producerea de abur si curent electric. Transport moloz, sistemul de incinerare s-a extins si per-fectionat mult, optandu-se pentru arderea centralizata in mari uzine, mai avantajoasa pentru marile orase.

Preocupanta ramane nu numai problema asigurarii salubritatii in perime-trele urbane si in vecinatatea lor.Astazi, plugurile tractoarelor scot deseori la iveala ambalaje de plastic si cutii de conserve, transport moloz in primul rand pe terenurile arabile din jurul centrelor urbane, dar si in alte parti. Prezenta acestor obiecte aruncate si a multor altora se intalneste, din pacate, si in poienile muntilor, si pe malul raurilor sau pe litoralul marin, cam peste tot unde oraseanul “evadeaza” in sanul naturii, fara a renunta macar pentru scurt timp la comoditatile locuintei si la gestul reflex de a arunca resturile de aceea intervine echipa noastra cu transport moloz pentru a scapa natura de aceste privelisti care afecteaza imaginea teritriului.

Gunoiul din Delta, o realitate dura

Problema deseurilor in Mila 23, rezolvata: preotul satului, Leontin Stanilov, le-a venit de hac.
Cat de ecologica e insa solutia, ramane de vazut!

Inima Deltei, satul de pescari Mila 23, care pana nu demult era punctul principal de atractie pentru turistii veniti sa se piarda in linistea si frumusetea salbatica a Deltei, isi pierde treptat, dar sigur, din stralucire. Muntii de gunoaie care domina satul si imprejurimile alunga turistii straini. Romanii sunt printre ultimii care par sa nu dea importanta acestui aspect. Dar problema pare ca si-a gasit o rezolvare!

Mizerie multa, spatiu de depozitare ioc!
Autoritatea publica locala, respectiv primarul comunei Crisan, Vaniusa Artimov, s-a declarat coplesit de realitate. Toate incercarile lor de a-si gospodari gunoaiele au dat gres. Rampa de gunoi nu au voie sa faca, fosele pensiunilor se cer golite, si toate pleaca… in Dunare. Singurele masuri luate (si acelea coercitive…) au fost ale Garzii de Mediu, care a aplicat cu generozitate amenzi. Obiectiv tulcea “Am vrut sa facem pe cont propriu o rampa, dar nu ne-a fost autorizata.

Mai mult, am fost amendati pentru idee. Am vrut sa amplasam rampa de gunoi in extravilanul localitatii, dar nu se poate, ca e domeniu de interes national, e pe teritoriul A.R.B.D.D. In intravilan… unde sa o amplasam? Langa debarcader, ca acolo ar fi loc, dar nu se poate. Garda de Mediu vine direct cu amenzi, este o mare problema, pentru ca noi suntem localnici si nu avem alternativa”, afirma primarul Artimov.
Cei din Primarie vorbesc despre celebrul sistem de gestionare integrata a deseurilor, care va fi functional, daca ar fi sa dam crezare autoritatilor, abia in luna august a anului viitor. Dar pana atunci…?

Planuri marete pe gunoaie
Totusi, alternativa exista. Preotul satului a gasit rezolvarea acestei probleme. O rezolvare originala si practica. In centrul satului, vis-a-vis de casa parohiala, se intinde pe o suprafata destul de mare o balta de toata frumusetea. Transport moloz. Este vorba despre o groapa in care satenii obisnuiesc sa arunce tot ce le prisoseste, de la electrocasnice uzate pana la continutul foselor… Ideea salvatoare a preotului Leontin Stanilov este umplerea gropii cu deseuri si apoi acoperirea ei cu pamant. Ideea i-a venit din disperare. Mirosurile emanate de groapa aflata la un bat distanta de casa lui l-au fortat sa gaseasca o solutie.

“Deocamdata este o groapa care pute. Eu am un vecin care face turism si arunca din fosa lui cand se aduna si vara nu pot sa deschid geamul de miros. Sticle, stuf, pungi, tot ce este, o sa aduc aici si o sa o astup”.

Transport moloz si pentru ca groapa respectiva este chiar in centrul satului, intr-o zona tranzitata permanent de localnici si turisti, prima masura pe care a luat-o preotul a fost imprejmuirea terenului, pe care ar vrea sa il cumpere. In acest sens, a depus documentatia la Primaria Crisan, pe ai carei angajati ii acuza de tergiversare.

“Am depus de anul trecut cerere la Primarie si nu ma baga in seama. Nu stiu ce vor, poate vor sa le dau bani ca sa imi ia cererea in calcul…Transport moloz”.

Plan de viitor? Cu siguranta, si inca unul indraznet: “Vreau sa iau groapa, sa o cumpar, sa fac acte de la Primarie si sa o iau. Nu ramane ea asa, o sa o gospodaresc eu ca sa nu mai fie. Arunc gunoiul, apoi o sa ii dau foc, o sa pun stuf, cand o sa am bani o sa aduc pamant. Am un baiat de 18 ani si vreau sa ii fac o casa. Sigur ca se poate construi, ce-i drept numai pe jumatate din teren. Cealalta jumatate ramane pentru pasari, pentru gospodarie, vedem noi. Dar sa nu mai puta! Eu sunt gospodar si cred in ceea ce fac!”.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ce greutate trebuie sa aiba un sac cu moloz, gunoi, deseuri - 4 ianuarie 2016

    […] decis sa iti renovezi restaurantul si ai nevoie de un serviciu de transport moloz. Inainte de a te apuca de treaba, trebuie sa stii ce greutate trebuie sa aiba un sac cu moloz. […]