Inchiriere container deseuri

Inchiriere container deseuri

Inchiriere container deseuri

Containerul poate transporta deseuri din constructii, deseuri de la diverse prelucrari ale materialelor, deseuri gospodaresti, deseuri industriale, orice tip de deseuri nepericuloase sau care necesita un anumit regim de transport. Comenzile se fac cu 24 de ore inainte de livrare, plata la livrare. Stationeaza 2-3 zile , incarcarea se asigura de beneficiar. Atunci cand este cazul se poate schimba containerul zilnic, sau chiar de cateva ori pe zi. Detalii la

0729 661 611.

Inchiriere container deseuri Bucuresti

Va oferim solutia completa pentru evacuarea molozului de pe santiere cu ajutorul containerelor pentru colectare si transport moloz, inchiriere container deseuri. Containerele noastre au capacitatea de 7 metri cubi.

Avantajele pe care le oferim sunt urmatoarele:
1. scutirea clientilor de orice fel de deplasare (pentru cereri, contracte, aprobare, etc.)
2. promptitudinea serviciilor (onorarea comenzilor in timpul cel mai scurt).
3. preturile cele mai mici de pe piata si diferentiate pe tipuri de deseuri.

Orice tip de comanda poate fi onorata prompt în urma unui simplu apel telefonic.

Dintre deseurile municipale, deseurile din constructii si demolari (molozul). Cantitatea de deseuri provenite din constructii si demolari generate in Romania este relative scazuta, dar se procnozeaza o crestere, determinata de dezvoltarea economica a tarii. Amestecuri de deseuri beton, caramizi, tigle si materiale ceramic se refera la amestecurile de deseuri provenite de la constructii si demolari ce nu contin substante periculoase. Acest tip de deseuri se încadreaza în categoria deseurilor din constructii si demolari. Aceste amestecuri de beton, caramizi, tigle si materiale ceramice mai poarta numele de moloz.

Molozul este materialul de constructie, (caramizi, mortar, tencuiala) provenit din demolarea cladirii si este clasificat astfel: Moloz mineral neîncarcat poate fi supus, dupa o maruntire corespunzatoare si respectându-se cerintele minimale privind granulatia, unei valorificari în constructia de drumuri, ca si ca material de umplere. Pentru materialul care nu se cauta, se recomanda depozitarea în zone speciale de la deponiile de materiale inerte.

—-

Gestionarea deseurilor reprezinta una dintre problemele importante cu care se confrunta Romania in ceea ce priveste protectia mediului. Aceasta se refera la activitatile de colectare, transport, tratare, inchiriere container deseuri, valorificare si eliminare a acestora. Datele privind gestionarea deseurilor in Romania fac distinctive intre 2 categorii importante de deseuri:- deseuri municipal si asimilabile din comert, industrie si institutii, deseuri din constructii si demolari si namoluri provenite de la statiile de epurare orasanesti;-deseuri de productie.

Molozul încarcat contine substante care pot polua solul si apa freatica. Amintim aici diverse elemente de echipamente si instalatii, zidarie de la cosurile de fum, materiale izolante, de vopsit, de lipit (de ex. bucati de lemn) cu impuritati organice si anorganice, inchiriere container deseuri. Pâna când vor fi create în România posibilitatile corespunzatoare de tratare si prelucrare, în privinta depozitarii acestui moloz sunt valabile aceleasi cerinte ca si pentru pamântul încarcat. In privinta tipului de încarcare, ar trebui sa se realizeze o separare în functie de tipul de încarcare.

Betonul este un amestec de ciment si agregate. Este unul din cele mai utilizate materiale de constructie, iar atunci când este tratat ca deseu, inchiriere container deseuri, ca urmare a demolarii cladirilor, podurilor, sau drumurilor, poate fi un deseu în cantitate apreciabila.

Date statistice: Conform raportarilor statistice în anul 2006 la nivelul întregii tari au fost colectate circa 475.000 tone deseuri din constructii si demolari, cantitate care a fost în întregime eliminata prin depozitare, inchiriere container deseuri. Generarea deseurilor din constructii si demolari este un proces delimitat în timp. Cantitatile generate depind strict de marimea constructiei demolate, iar în cazul santierelor de constructii depind de disciplina tehnologica (construirea cu generarea unor cantitati reduse de deseuri).

Generarea acestora este un proces cu caracter discontinuu. Monitorizarea cantitatii generate si gestionate de deseuri din constructii si demolari este un proces dificil, având în vedere existenta a mii de mici antreprenori care efectueaza aceste operatii, inchiriere container deseuri. Mai mult, la ora actuala în România nu exista un depozit pentru deseuri din constructii si demolari, eliminarea acestor deseuri realizându-se, de cele mai multe ori, pe amplasamentul depozitelor pentru deseuri municipale solide.

Containerul – o cutie mare pentru o lume mica. In transporturile de marfa, containerul s-a dovedit a fi la fel de important ca motorul cu reactie pentru transporturile civile de pasageri sau internetul pentru comunicatii, inchiriere container deseuri. Fara containere, comertul international nu ar fi putut prospera: la inceputul secolului trecut marfurile transportate pe mare se incarcau si descarcau anevoios, inchiriere container deseuri, cu ajutorul a mii de docheri si a unor macarale firave. Daca in cazul marfurilor vrac, fie ele solide sau lichide, inchiriere container deseuri, mecanizarea putea fi dusa pana la capat – pentru ca nu se punea decat problema unor macarale sau pompe mai mari, in cazul bunurilor manufacturate totul se reducea la forta bratelor.

In secolul trecut, transportul naval a ajuns intr-un impas, din cauza volumului de marfa, aflat in continua crestere. Desi santierele navale lansau la apa cargou dupa cargou, iar porturile se extindeau in permanenta, manipularea lazilor, inchiriere container deseuri, butoaielor, sacilor si a tot felul de alte recipiente pentru marfa prelucrata era lenta si aproape imposibil de mecanizat, din cauza diversitatii ambalajelor. Care ar fi putut fi solutia? Containerele si inchirieri containere!

Inceput haotic. Transportul containerizat nu este atat de nou, insa primele tentative de a revolutiona modul de expediere a marfurilor au fost sortite esecului. In deceniul trei al secolului trecut, o serie intreaga de operatori feroviari din SUA si Marea Britanie utilizau containere care nu semanau deloc cu cele utilizate astazi, inchiriere container deseuri, dar serveau acelasi scop: puteau fi transportate in nave si pe remorci auto. In anii ‘50, eforturile companiilor feroviare au fost copiate de linii maritime din Danemarca, SUA si Canada. Totusi, in lipsa standardizarii, toate aceste initiative nu puteau schimba un sector economic atat de complex ca transporturile. Problema era diversitatea dimensionala a containerelor, generatoare de costuri mari.

Parintele containerelor de astazi este considerat americanul Malcom McLean, desi a inceput abia in 1956 sa recurga la acest mod de transport. A avut insa inspiratia sa speculeze nevoile armatei SUA in timpul razboiului din Vietnam, inchiriere container deseuri. Ideea containerizarii i-a venit lui McLean inca din anii ‘30, cand, la volanul singurului sau camion, stand la coada pentru a prelua baloturi cu bumbac aduse de un vapor, a reflectat asupra posibilelor mijloace de scurtare a timpului necesar operarii marfurilor in port.

A ajuns la concluzia ca o cutie metalica suficient de mare incat sa cuprinda si cele mai voluminoase articole, pretabila in acelasi timp la transportul cu trenul sau camionul si transferul pe vapoare, ar rezolva problema vitezei, inchiriere container deseuri. Viziunea a putut fi transpusa in practica abia in 1965, cand generalii americani – oripilati de conditiile oferite de portul vietnamez Saigon, deservit de o singura cale ferata – au cerut liniilor maritime sa inventeze ceva.

McLean a castigat cu containerele sale un contract in valoare de 70 de milioane de Dolari, iar militarii au devenit infocati sustinatori ai noului sistem de transport, inchiriere container deseuri. De la acest prim pas, totul a evoluat repede: autoritatile portuare new-yorkeze au imbratisat deschis ideea containerizarii pentru a procura mai ieftin marfuri din statele sudice, masura a inspirat si pe altii, pentru a deveni in scurt timp general acceptata.

Containerizare = cresterea productivitatii. Containerizarea a dus si la ieftinirea transportului, iar acest lucru a schimbat economia si comertul global, inchiriere container deseuri. In ultimii 50 de ani, exportul mondial a crescut de zece ori si continua sa se dezvolte intr-un ritm superior cresterii PIB in tarile implicate puternic in comertul global.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ce fel de deseuri pot incarca in container sau bena  - 21 decembrie 2015

    […] fel de deseuri pot incarca in container sau bena? Exista, insa, si unele deseuri care nu au ce cauta in […]